Doorgaan naar hoofdcontent

Resetting - Daisy de Waardt Massage en Motivatie trainer




Daisy, Gevoel, Oprecht, Lachen.

 Goedendag, 
welkom op mijn blog.
Ik ben Daisy de Waardt 
47 jaar, getrouwd en
 moeder van drie prachtige kinderen.

Resetting:
Als klein meisje had ik een droom.
Ik wilde ooit voor mijzelf beginnen.
Doelen stellen zat er al vroeg in!


Pitstop op locatie, dat wil jij toch ook!

Na mijn stoelmassagemassage opleiding bij Esoterra.
Ben ik in 2005 voor mijzelf begonnen.
(Mijn droom is uitgekomen:-)


Eerst met de stoel naar bedrijven.
(20 minuten pitstop voor werknemers, daarna met nieuwe energie terug aan het werk.)
Om mijzelf daarna te verdiepen in verschillende 
massage technieken voor op de massagetafel. 
(complete aandacht en focus voor jou lichaam. Ontspan!) 

Klassieke Massage (Kneden en rekken van de spieren)
Thaise Massage  (drukpunten)
Lomi Lomi Massage (soort rituele dans zeer ontspannende massage)




Op locatie ontspannen tijdens de vierdaagse van Nijmegen.


Mijn massages:

Wat er gebeurt tussen mijn hart (mijn denken) en mijn vingers (mijn doen) is een kwestie van een hoger niveau, dat alleen door een kunstvaardigheid bereikt kan worden, en dat woorden te boven gaat.


De focus ligt bij wat jij nodig hebt.
Wil jij ontspannen dan masseer ik ontspannen.
Wil jij klachten vrij, dan maak ik je spieren vrij van klachten.
Respect, luisteren, aandacht.
Een massage aangepast aan jou.
Vertrouw op mijn ervaring, mijn gevoel en geef je over. 
Laat los en dan focussen wij op het eind doel.




.Marathon des Sables 2017 Masseren kan ik overal
. 
Zie massage als een tandenpoetsbeurt:
Als je je tanden een tijdje niet hebt gepoetst krijg je de kriebels en ga je ze poetsen.
Bha..! Omdat de tandplak weg moet! (van tandplak krijg je gaatjes)
Na de poetsbeurt voel je je weer helemaal fris en fruitig.
Maak van een massage net als de tandenpoetsbeurt een positieve gewoonte.
Zodat je je altijd Fris (ontspannen) en Fruitig (klachten vrij) voelt.
Het enige wat je hoeft te doen is een afspraak maken.

massage van nek, schouders, armen en handen.




Motivatie Trainer:

Ik als motivatie trainer wil graag mensen 
hun natuurlijke zelf leren zijn.
Los van Ego en Imago.
Meer vertrouwen in jezelf.
de basis daarvan is houden van jezelf.
Alleen hoe doe je dat?
Ons denken is gebaseerd op onze ervaringen.
En onze ervaringen zijn gebaseerd op een illusie.


Imago: Een mechanisme ter bescherming. 
                              Mijn Imago wilde vooral laten zien dat ik wel goed genoeg ben.
24uur MudMaster
Marathon Chinese muur 
Ben Nevis 




Het zijn niet de medailles of de finish. 
Het zijn het vallen en weer opstaan.
Het is de reis zelf.
Het is loslaten,
opzoek gaan naar de bron van innerlijke liefde en kracht.
Zodat je kiest voor jou natuurlijke zelf.
Hoe doe je dat?

Eigenwaarde, Positiviteit, Liefde, Gevoel, Loslaten, Emoties.. Enz,,

Wil jij een verandering?  
Niet alleen nu, ook in de toekomst!
Laat mij jou onderbewuste zijn en de vraag stellen. 
"Wie is jou natuurlijke ik?" 
Voor mij is het vooral het gevoel van vrij zijn.
En dat wil ik jou graag laten voelen.
Zoals je in het water drijft, ontspannen.
Je naar de lucht kijkt en overal heen kunt vliegen.
Dat de zon je vult met een warm licht.
Een innerlijke bron van licht.
Die jou laat voelen ik ben een mooi mens.
Zonder een oordeel. 


Veranderingen:
Laten we samen opzoek gaan naar die innerlijke kracht.
Mentaal en lichamelijk sterker worden.
 (Een training speciaal afgestemd op jou.)
Vertrouwen, Respect, Focus en vooral veel lachen.
Ontspan en geniet van de reis.
Het enige wat je hoeft te doen is een afspraak maken.

Resetting:  werkt alleen op afspraak
Gevestigd: Nanengat 7 in Papendrecht
info@Resetting.nl
Bellen of Appen  kan naar 06-42122510



PrijsLijst: Massage in de praktijk
20 minuten  25,00 Euro (Stoelmassage)  
30 minuten  35,00 Euro
45 minuten  50,00 Euro
60 minuten  65,00 Euro
90 minuten  95,00 Euro 



Prijslijst: Eén op één Motivatie Training
10 x 45 minuten - 10 Rittenkaart 445,00
vanaf twee personen 55,00 euro per les 
Vanaf drie personen 65,00 euro per les
Eén losse les 55,00


Resetting werkt alleen op afspraak
Gevestigd:
De Biezen 21D in Papendrecht

info@Resetting.nl
Bellen of Appen  kan naar 06-42122510







.Opzoek naar de bron van innerlijke kracht en eigen liefde.  Voor een gelukkig leven







Reacties

  1. Ik ben bij Daisy begonnen met massage vanwege nek en rugklachten deze zijn voortreffelijk verholpen ,daarbij heb ik ook personal training die goed op mij is afgestemd. Dit doe ik al 15 jaar en ik hen nog geen moment spijt van gehad op weg naar de volgende 15 jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een paar jaar geleden ben ik samen met mijn ouders begonnen met personal training bij Daisy. Daar is uiteindelijk mijn liefde voor sporten ontstaan. Daisy heeft mij zoveel dingen geleerd op het gebied van sport & gezondheid, maar ook op het gebied van zelfontwikkeling. Ik ben door de jaren heen een stuk zelfverzekerder en zelfbewuster geworden en daar heeft Daisy heel veel aan bijgedragen. Ik zou de trainingen, maar ook de massages voor het vermijden en verhelpen van blessures, aan iedereen aanraden! Bedankt voor alles.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten